NPPN is altijd op zoek naar gemotiveerde callcentermedewerkers. NPPN is een uitgever die zich richt op het uitgeven van allerhande publicaties voor non-profitorganisaties. Denk hierbij aan goede-doelen-organisaties, verenigingen, clubs en lokale initiatieven. Om die publicaties gratis te kunnen verzorgen voor de betreffende organisaties worden (lokale) ondernemers gevraagd om middels een advertentie bij te dragen. Als callcentermedewerker bij NPPN benader jij die lokale ondernemers.
Goede callcentermedewerkers bezitten over een plezierige telefoonstem (een goede beheersing van de Nederlandse taal is een vereiste), inlevingsvermogen, een portie lef, een commerciële instelling en doorzettingsvermogen.
De werktijden zijn in overleg in te vullen, van 2 tot 36 uur in de week. Doordat jezelf kunt bepalen wanneer je inzetbaar bent om te werken, is het werken bij NPPN aantrekkelijk voor parttimers. Het werk is bovendien, als bijbaantje of vakantiewerk, geschikt voor scholieren of studenten.
Werken bij NPPN komt neer op:
- Je eigen tijden bepalen;
- Een salaris wat je zelf in de hand hebt;
- Een gezellig bedrijf met leuke collega’s;
- Training en opleidingsmogelijkheden;
- Goede begeleiding op de werkvloer;
- Mogelijkheden om door te groeien;
- Voldoende afwisseling;
Zie jij callcenterwerk wel zitten en heb je behoefte aan een baan of baantje (vanaf 2 uur per week)? Solliciteer nu naar een plek in ons team.
Vul onderstaand sollicitatieformulier in. Onze Recruiter neemt zo snel mogelijk contact met je op.